miercuri, 7 septembrie 2011

Aseară, în "Elveţia mea"...

Aseară am ajuns acasă atât de obosită, încât am adormit pe laptop, imediat ce am deschis blogul. Aşa că, pentru cei care nu aţi fost cu noi, vă povestesc cum a fost acum... Adică, vă spun tot ce îmi mai amintesc, prin toată alergătura, stressul, oboseala, proba de lumini şi sunet, proiectorul care nu voia să coopereze cu Windows 7 starter, amplasarea publicului mai numeros decât cele 100 de scaune...



Vai, păi numai atât îmi mai aduc aminte!!! Ba nu: îmi aduc aminte că actriţele mele (Tamara Roman, Anda Saltelechi, Irina Enache şi George Creţu:)) au fost extraordinare, că publicul a fost foarte cald şi comunicativ  şi cred că aceasta a fost cea mai reuşită reprezentaţie a spectacolului "Românie dragă, Elveţia mea". Mulţumesc tuturor: actorilor, publicului, d-lui Hornoiu & La Scena, d-lui Cornel Udrea care a scris textul, prietenilor care au fost alături de noi, fanilor care vin să vadă piesa a nu ştiu câta oară - mulţumesc tuturor  pentru o seară foarte-foarte frumoasă. Abia aşteptăm să jucăm din nou!

Vă las cu un fragmenţel scurt şi prost filmat, promit să fac foarte curând un trailer...


Niciun comentariu: