marți, 6 septembrie 2011

Astăzi jucăm ROMÂNIE DRAGĂ, ELVEŢIA MEA

Astăzi jucăm ROMÂNIE DRAGĂ, ELVEŢIA MEA la Teatrul Arca - Club La Scena (Bucureşti). La ora 20. Primul spectacol de stagiunea asta, de după o vară preaaaaa lungă! Despre actriţe pot să vă spun că au deja emoţii:) Am şi eu emoţii, pentru că voi sta singură la tehnic (fac luminile, sunetul şi proiecţiile video). Dacă nu făceam acum doi ani asistenţă de regie la "Odiseea Vîsoţki", regizată de Alexander Hausvater la Operetă, nu eram în stare de aşa ceva în veci! Nu ştiu dacă Alexander Hausvater e cel mai bun pedagog/psiholog din lume,, dar a reuşit să facă din mine ceea ce n-au reuşit toţi profesorii mei din liceu şi facultate, care m-au picat la toate examenele orale (din cauza emotivităţii). Chiar la toate, nu exagerez deloc. În momentul în care mă ridicam în picioare, mintea mea intra în stand-by... Nu mai ştiam nici cine sunt, darămite să gândesc şi să iau decizii... La Operetă ajunsesem însă să pun LIVE muzica spectacolului (muzical, cu muzică non-stop), la PREMIERĂ chiar (şi la toate spectacolele de după - nu multe spectacole, e drept - ce păcat! Promit să scriu despre experienţa mea la acel spectacol altă dată, pentru că merită)...



Iată cum, din cauza stresului, iar am divagat şi v-am vorbit despre altceva decât spectacolul meu de diseară: ROMÂNIE DRAGĂ, ELVEŢIA MEA. La care vă aşteptăm! Prima dată când m-am întâlnit eu cu acest text, m-am speriat şi mi-a fost fizic rău câteva zile şi chiar am crezut că voi avea şi eu, probabil, la un moment dat, aceeaşi soartă ca eroina piesei, naiva Melania. Mă sperie foarte mult răutatea umană. Ba nu, că nu e vorba de răutate, răutatea probabil că este o deviaţie, o boală. Mă sperie capacitatea unora de a călca în picioare un om şi de a-şi călca peste propriul suflet pentru bani sau altă deşertăciune asemănătoare...

Diseară, după spectacol, promit că vă scriu mai multe...

Acum am fugit la ultimele pregătiri. Dacă vreţi să fiţi alături de noi, mai găsiţi ultimele bilete AICI.
foto: Adriana Crăciunescu

Niciun comentariu: